کلیدواژه ها و محتواهای همیشه سبز
نوشته شده توسط : عباسی

چه چیزهایی نوشته های سبز نیستند ؟
مقالاتی که مشتمل بر آمار و گزارش های عددی می باشند سئو سایت  که احتمالا تغییر تحول میکنند و با سپری شد فرصت نسبتا کهنه میگردند و مطلقا به گذر زمان فرصت زیاد گزینه به کار گیری  قرار نمیگیرند، جزو محتوای سبز نیستند. و برای اخذ دائمی و مداوم ترافیک تلاش ندارند.

 گزارش های مد جامه و فشن خیلی زود از مقام داده ها تیم نخستین بیرون می‌شوند و خیلی سریع از ذهن ها محو می شوند. پس می بایست بدانید دقیقا صنعت مد یکی صنایع هیجان انگیز البته بسیار زودگذر و مدام در اکنون تغییر تحول میباشد که می بایست با آن همگام بود.برای همین هزینه بهینه سازی تارنما های مد مقداری بیشتر از وبسایت های دیگر می‌باشد.

مقاله ها فصلی و مناسبتی را نمیتوان مدام سبز در حیث گرفت. با این حالا در حالتی‌که مقاله خیلی به صورت کلی نقل شده و سالانه میتوان به آن رجوع و برگشت کرد(مانند شب چله، جشن و پایکوبی عید باستانی، سیزده به در) و مناسبت های مذهبی مانند(ماه رمضان، عید فطر، عید قربان و محرم و اربعین) در بازه زمانی خاص خودشان قادر است گزینه رجوع و برگشت یوزرها باشد.

خبر ها و گزارش های خبری بر طبق طبیعتشان جزو محتوای مدام سبز نیستند ول از دید تاریخی و یاد ی تاریخی در آینده ممکن میباشد گزینه استعمال قرار بگیرند.

شیوه های کاربردی برای ساخت محتوا و مطالب مدام سبز و معدود کردن به بهینه سازی وبسایت
ایجاد faq ها. در واقع جواب به سئوالاتی میباشد که یوزرها به صورت مکرر از شما می‌پرسند و برای خودداری از اتلاف وقت خویش و مخاطبین خویش موردنیاز میباشد این سئوالات جواب داده خواهد شد که مرجعی خواهند بود برای مراجعه دائمی یوزرها به آن در طی مجال های متفاوت.
ساخت‌و‌ساز چه گونه ها و پند های شغلی
به چه شکل اسپاگتی صحیح کنیم!(مدام سبز خواهد بود)

چه طور سس آلفردو خوشمزه صحیح کنیم؟

توضیح معنی های همگانی برای مخاطبان تخصصی موضوع کاری خودتان
نظرها در باب تولیدات و خصوصیت های آنان(که اما مدام هم راستگو وجود ندارد زیرا با داخل شدن تولیدها تازه احتمالا تولید ها گذشته، تاریخ مصرفشان آحاد می گردد که ولی گشوده هم به نوع جنس یا این که سرویس ها بستگی داراست.)
ساخت محتوای مدام سبز با منش seo (که بایستی مدام در ذهن ما باشد) به شما یاری میکند تا محتوای متبوع خواننده ها را تنظیم و ساخت و ساز نمایید و هرچقدر این محتوا کاربردی خیس باشد برای دوران مجال زمانبر تری در نتیجه ها کاوش ها خواهد آمد و این در بهینه سازی یعنی بالا بردن نرخ ctr که مفصلا در آینده توضیح خواهم بخشید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: